2014年5月18日 星期日

Megahouse: Cyber Formula Collection Vol. 1 (TV ver.)





















3 則留言:

  1. 我反而冇貼咁多貼紙, 感覺有D花~~ ^^

    不過....原來你係貼左水貼先畫線......我同你調轉, 滲左線先上水貼~~^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 6輪GT,,,白色水貼位摺起左...加多D水試下可唔可以整番平呀~~^^

      刪除
    2. 其實果時我仲未決定畫唔畫線,所以貼左先算,哈!

      我成日習慣左佢俾幾多貼紙我都盡量會黏上去的,有點師奶...用得唔好嘥~~

      咁都俾你發現摺起左,依家已搞番好了!!

      刪除