2014年9月13日 星期六

Megahouse: 高智能方程式 Vol. 2 (TV ver.)

今次來到高智能方程式第二輯,推出SUPER ASURADA 01、FIRE SUPERION GTR、ISHUZARK-007、AOI STEALTH JAGUAR Z7 及 NEO MISSIONEL VR-40! 而我最期待是車人的超級雷神以及蘭度的戰車,使人想起卡通風見車人、新條直輝及蘭度的FINAL LAP... 正呀!

今次MEGAHOUSE可能聽到很多人對上一輯貼貼紙簡直是苦差的意見,今次的貼級竟然不用剪貼紙圖案出來便可貼上了,真是省了很多時間呢~~























2 則留言:

  1. 超正~!!!
    你終於都買左~~

    我都有買..不過未開盒~!要遲下先post得

    回覆刪除
    回覆
    1. 忍唔到手,見320蚊便買左,其實我覺得都算抵。今次貼貼紙冇上次咁痛苦!!

      刪除